poniedziałek, 10 sierpnia 2015

KONKURS

Witajcie kochani!


Za dwa miesiące oficjalnie wchodzę na dorosłą drogę życia!


A TO OZNACZA KONKURS!




Z racji tego, że chciałabym, abyście również i Wy mogli cieszyć się z moich osiemnastych urodzin, postanowiłam zorganizować to wielkie wydarzenie na moim blogu i instagramie.


1 październik - punkt zero, dzień moich urodzin. Wtedy nastąpi rozwiązanie konkursu.
Ale zanim to...

Konkurs rozpocznę, gdy na moim instagramie wskoczy 1997 obserwatorów! https://instagram.com/haima_si/

Gdy tylko to nastąpi podam książki które będą do wygrania oraz zadania konkursowe. Ilość książek jest zależna od waszego zainteresowania. Na razie planuję dwie, jak mnie namówicie może trzy książki. Wy możecie powiększyć tą liczbę!

Na instagramie zaczynałam, włożyłam w tamten kanał masę pracy, wysiłku i nerwów.
Dziękuję, że tam ze mną jesteście, wspieracie mnie i doceniacie.

Jesteście wielcy, a teraz ja bym chciała się wam odwdzięczyć!

Wrzucajcie owe zdjęcie na swoje strony, podlinkujcie mnie, udostępnijcie, wrzućcie to na swojego instagrama! Niech świat obejdzie wieść o tym konkursie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz